برگزاري جلسه ي "بررسي مشکلات و راهکارهاي ارتقاء وضعيت ارزشيابي اساتيد"
جلسه ي "بررسي مشکلات و راهکارهاي ارتقاء وضعيت ارزشيابي اساتيد" در روز شنبه، تاريخ ????/??/?? ساعت ??-? با حضور معاون آموزشي جناب آقاي دکتر قاسمي فلاورجاني
298085.mp3
برگزاري جلسه ي "بررسي مشکلات و راهکارهاي ارتقاء وضعيت ارزشيابي اساتيد"
جلسه ی "بررسی مشکلات و راهکارهای ارتقاء وضعیت ارزشیابی اساتید" با حضور معاون محترم آموزشی جناب آقای دکتر قاسمی فلاورجانی و مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش خانم دکتر حوریه محمدی و معاون مرکز مطالعات و توسعه آموزش خانم دریادخت مسرور رودسری و مدیر ارزشیابی اساتید مرکز مطالعات خانم دکتر ریحانه محمدی و کارشناس ارزشیابی اساتید مرکز مطالعات خانم منا کریمی برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر ریحانه محمدی گزارشی از فعالیت های انجام شده در واحد ارزشیابی را بیان کردند، پس از آن نمایندگان محترم ارزشیابی و مدیران محترم EDO ها هر یک نکاتی در مورد وضعیت فعلی سامانه و پیشنهادی که به بهبود وضعیت ارزشیابی کمک کنند را ارائه دادند.
در پایان آقای مهندس دلشاد نماینده محترم شرکت انیکو در مورد نحوه اجرای بهتر ارزشیابی بالینی و افزایش مشارکت فراگیران بالینی راهکارهایی در خصوص ثبت روتیشن ها و لاگ بوک ها ارائه دادند.
در ابتدای این جلسه دکتر ریحانه محمدی گزارشی از فعالیت های انجام شده در واحد ارزشیابی را بیان کردند، پس از آن نمایندگان محترم ارزشیابی و مدیران محترم EDO ها هر یک نکاتی در مورد وضعیت فعلی سامانه و پیشنهادی که به بهبود وضعیت ارزشیابی کمک کنند را ارائه دادند.
در پایان آقای مهندس دلشاد نماینده محترم شرکت انیکو در مورد نحوه اجرای بهتر ارزشیابی بالینی و افزایش مشارکت فراگیران بالینی راهکارهایی در خصوص ثبت روتیشن ها و لاگ بوک ها ارائه دادند.
: